martes, 26 de marzo de 2019

A escola da miña avoa

A ESCOLA NA ÉPOCA DE MIÑA AVOA

A escola da miña avoa localizábase en Carballo, concretamente na calle do Sol. Era unha escola privada. Miña avoa foi aproximadamente 4 anos á escola. Asistían a ela 40 alumnos. Estes impartían materias como as matemáticas e lectura. As rapazas tiñan tamén clases de costura. Acudían días salteados na semana e entraban ás 10:00 da mañán e saían ás 18:00 da tarde. A súa mestra chamábase Dona Dosinda. O libro que tiña era coñecido como manuscrito. Miña avoa falaba galego, tanto na escola como na casa. O seu libro estaba escrito en castelán. Tamén aprendeu a escribir neste idioma. Durante a etapa escolar non escribiu nunca en galego.

Ningún comentario:

Publicar un comentario

Foliada das Letras galegas

https://www.youtube.com/playlist?list=PLx-RPPYH8hJ_uFtkIbFCqUyGVcqW0nADj Nesta ligazón á nosa canle de Youtube poderedes ...