martes, 26 de marzo de 2019

A escola do avó no Irixo


A escola onde foi meu avó pertencía ao Irixo, Ourense. Como me contou a miña avoa o colexio do meu avó era pequeno, xa que eran moi poucos os alumnos que podían ir xa que a maioría traballaba, pero aínda así a case todos os que  tiñan a posibilidade de ir gustáballes, xa que era unha maneira de desconectar da dura xornada laboral.

Como me contou a avoa nas clases os profesores eran moi esixentes xa que á mínima, os alumnos eran castigados duramente un castigo que sempre me acordarei  que me dixo o meu avó era a do arroz na punta dos dedos xa que unha vez que o mestre lle poñía isto pegáballe duramente coa regra nas xemas dos dedos, pero aínda así moitos prefería ir a clase que ir traballar. O horario de clases era curto pero como me contaron eran horas moi produtivas xa que coa disciplina do mestre todos estaban calados e así a clase dábase toda.

O meu avó cando estaba vivo contoume que na súa clase non había nenas, e non tiñan libros como agora senón unha pizarras, e na clase todos tiñan un único libro a Enciclopedia xa que eran a minoría os que tiñan cartos e polo tanto non o  podían ter, pero inclusive así xa en dous anos sabían facer contas básicas e escribir e incluso facer a súa propia firma xa que iso ensinábase tamén nas aulas.

Ningún comentario:

Publicar un comentario

Foliada das Letras galegas

https://www.youtube.com/playlist?list=PLx-RPPYH8hJ_uFtkIbFCqUyGVcqW0nADj Nesta ligazón á nosa canle de Youtube poderedes ...