martes, 26 de marzo de 2019

A avoa Carmen


A miña avoa Carmen agora mesmo ten 74 anos e cando era máis nova estudou en Carballo, estivo arredor de 3 anos estudando. Miña avoa tenme contado que cando ía estudar eran moi poucos alumnos xa que non todo o mundo tiña esa oportunidade. As materias que se impartían eran as de ler e escribir, miña avoa ía a clase os días que podía xa que non é como agora que hai un horario, inda con todas esas cando asistían a clase tiñan de 10:00 a 13:00. A mestra que lle daba clase á miña avoa chamábase Josefa. Polo que me dixo miña avoa non era tan mala como parecía, xa que antes non había os luxos que hai agora. O seu libro era unha enciclopedia. Como di miña avoa “grazas a Deus” as cousas avanzaron moito.

Ningún comentario:

Publicar un comentario

Foliada das Letras galegas

https://www.youtube.com/playlist?list=PLx-RPPYH8hJ_uFtkIbFCqUyGVcqW0nADj Nesta ligazón á nosa canle de Youtube poderedes ...